El nou número de Terrart està en marxa
Ja tenim a impremta el número 39 de Terrart, corresponent al segon semestre de l’any 2011. Com cada número, comptarà amb seccions i articles de l'àmbit de la ceràmica que, sense cap dubte, seran del vostre interès. Aquí us fem un petit resum del que hi podreu trobar.
El reportatge, com no podria ser d’una altra manera, està dedicat al 25è aniversari de l’Associació, amb un record als orígens de l’entitat i podreu veure una mostra de les activitats que l’ACC ha organitzat al voltant d’aquesta celebració.
Visitareu els tallers de Graciela Olio d’Argentina, així com els de Pablo Ruiz i Salvador Mollà, artistes valencians, on descobrireu les seves interessants obres. També podreu gaudir de l’entrevista que Mercè Coma fa a Dolors Bosch, on la ceramista repassa tot el seu recorregut pel camí de la ceràmica.
Les exposicions destacades en aquest número són: Una cadena d’esdeveniments de Pep Duran, a la Capella del MACBA, on l’artista es serveix de la ceràmica per realitzar uns murs escultòrics d’aquesta intervenció artística dividida en dues parts: Retaule laic i Peça escrita. Seguim amb dues exposicions d’Albeto Andrés: Carne Cruda a Muel i ...es rosa! al Museu del Càntir d’Argentona, amb suggerents instal·lacions i composicions murals i escultòriques. I finalitzem la secció amb les Fantasies paleontològiques de Lourdes Riera, conjunt de peces orgàniques, similars a fòssils, que crea a partir de la tècnica de la ceràmica expandida.
En aquest número hem incorporat una secció de cartes a la redacció i, com sempre, podreu obtenir informació especialitzada a les seccions habituals de Fires i concursos, Notícies, Publicacions i Agenda.
Els subscriptors rebreu la revista, al vostre domicili, a principis de desembre i els que no ho sigueu, però la volgueu adquirir, podreu comprar-la a l'ACC o bé reservar-la a qualsevol dels punts de venda.









