La convocatòria oberta està oberta fins al 30 de juliol El Premi Jingdezhen 2025…
Concurs Internacional de Ceràmica de Carouge

Del 19 de setembre al 29 de novembre de 2026
Des del 1987, la ciutat de Carouge organitza cada dos anys un Concurs Internacional de Ceràmica Contemporània. Amb els anys, aquest concurs s’ha convertit en un esdeveniment important per a un nombre cada cop més gran d’artistes d’arreu del món.
Les obres seleccionades s’exposaran al Museu de Carouge del 19 de setembre al 29 de novembre de 2026 i seran objecte d’un catàleg il·lustrat.
Termini d’inscripció: Ens complau anunciar que les inscripcions estan obertes fins al 31 de desembre de 2025.
Esperem amb ganes les vostres sol·licituds, que s’han d’emplenar mitjançant el nostre formulari d’inscripció. Trobareu les nostres normes i tota la informació sobre el concurs al nostre lloc web: Concurs Internacional de Ceràmica.
Ville de Carouge – Musée de Carouge
Place de Sardaigne 2, 1227 Carouge
Case postale 1576
Concours international de Céramique: cic@carouge.ch
+info: https://www.carouge.ch/cic