DEL 15 AL 28 DE JUNY AL PORTAL DE L'ÀNGEL DE BARCELONA Des del…
CONVOCATÒRIA ARGILLÀ ARGENTONA 2026

S’AMPLIA LA CONVOCATÒRIA PER PARTICIPAR EN LA FIRA ARGILLÀ ARGENTONA 2026
Últims dies per inscriure’s!
El Museu del Càntir i l’Ajuntament d’Argentona preparen una nova edició d’ARGILLÀ ARGENTONA – FESTIVAL INTERNACIONAL DE CERÀMICA. El festival, que tindrà lloc els dies 3, 4 i 5 de juliol, a banda de l’activitat comercial pròpia de la fira, ofereix una gran oferta cultural i artística entorn de la ceràmica.
Als carrers centrals de la vila es faran demostracions de terrissa tradicional, tallers de torn i de rakú, espectacles de fang i foc. En els aparadors ceràmics es podrà gaudir de microexposicions de ceràmica. També hi haurà una mostra de cinema sobre ceràmica. Així com, exposicions de ceràmica contemporània, debats i visites guiades al museu i a les exposicions.
Argillà Argentona està agermanada amb les altres fires “Argillà” que es fan a Aubagne (França) i a Faenza (Itàlia). Per aquest motiu, els participants en aquestes dues fires tenen prioritat per a participar en la fira d’Argentona.
L’horari de la fira serà divendres de 17:00 h a 21:00 h i dissabte i diumenge de 10:00 h a 21:00 h (amb pausa de 14:00 h a 17:00 h).
Els preus de la fira són:
- parada de 3 x 2 m = 140,86€
- parada de 6 x 2 m = 281,72€
- preu conexió electrica: 50€ (si cal)
Inscripcions obertes fins al 15 de maig de 2026
Per poder participar a ARGILLÀ 2026 heu d’emplenar la sol·licitud i afegir tota la documentació necessària a l’apartat de «TRÀMITS» de la seu electrònica de l’Ajuntament d’Argentona. Podeu accedir en el següent enllaç:
Inscripció a la fira d’Argentona 2026
També podeu accedir a les bases aquí i al formulari d’inscripció:


