ARTICLE DE LA REVISTA DE CERÀMICA CONTEMPORÀNIA, TERRART Nº 63 - MISCEL·LÀNIA L'article pertany a la…
Exposicions de l’ACC: Fernando Garcés

ARTICLE DE CERÀMICA CONTEMPORÀNIA DE LA REVISTA TERRART Nº 65 – EXPOSICIONS DE L’ACC
L’article pertany a una de les exposicions de l’ACC, de la revista Terrart número 65. L’Associació Ceramistes de Catalunya (ACC), va presentar del 14 de març al 19 d’abril de 2024 una exposició del ceramista Fernando Garcés, BLANCO DORADO BLANCO. Una exposició exquisita, presentant peces de porcellana agrupades en bodegons, jugant amb la llum i les hombres.
Fernando Garcés
BLANCO DORADO BLANCO
TEXT: MERCÈ TIANA FOTOS: FERNANDO GARCÉS
Amb aquest títol vam poder conèixer directament l’obra més recent del ceramista Fernando Garcés, exposada a la Sala de l’ACC del 14 de març al 19 d’abril de 2024.
Pels que no el coneixieu, Fernando Garcés és un destacat ceramista espanyol la passió del qual per la ceràmica, el v aportar a estudiar a l’Escola Oficial de Ceràmica de Madrid (Escuela de Arte Francisco Alcántara) del 1987 al 1990 on vam tenir la sort de coincidir. El recordo com un dels millors alumnes, treballador, bon company, sempre disposat a ajudar els altres i sempre amb un somriure als llavis.
Des de 1991, ha continuat desenvolupant i perfeccionant les seves habilitats, combinant el seu treball personal i el seu “saber fer” amb la docència a l’Escola d’Art de Talavera de la Reina, d’on també en va ser director entre 2014 i 2017. (…)
Seguir llegint l’article:
Visita virtual a l’exposició BLANCO DORADO BLANCO de Fernando Garcés.
Aquest i molts altres continguts més a la Revista Terrart.

